Kundesenteret jobbar på tvers av alle avdelingar og er bankens ansikt utad. Avdelinga består av eit team på totalt 5 medarbeidarar og me kan tilby varierte arbeidsoppgåver innan daglegbank, betalingsformidling, kundeservice,/-support, rådgjeving, veiledning og støtte til andre avdelingar. Opplæring vil bli gitt.
Kvalifikasjonar / eigenskapar:
- Høgare økonomisk utdanning
- God IT-kompetanse og erfaring med bruk av dataverktøy til dagleg
- Erfaring med kundeservice, daglegbank, og/eller administrativt arbeid er ein fordel
- Trivest med kundekontakt i eit hektisk miljø, kundeorientert og serviceinnstilt
- Trivest med å snakka med kundar og opptatt av å skapa gode kundeopplevingar
- Effektiv , evne til å sjå heilheit og til å få ting gjort
- Godt humør og fleksibel innstilling
Me tilbyr: Eit triveleg arbeidsmiljø med gode utviklingsmoglegheiter, ein kjekk og variert kvardag. Konkurransedyktige betingelsar.
Arbeidsstad vil primært vere Hjelmeland og Tau.
Kontaktperson: Ingvill Hauskevåg Gjertsen. Leiar Kundesenter, tlf. 51 75 44 00. Kontakt oss gjerne dersom du har spørsmål.
Søknadsfrist: 31.10.2021
Søknad samt CV sendes på mail til lasse@hjelmeland-sparebank.no