Kundesenteret jobbar på tvers av alle avdelingar og er bankens ansikt utad. Avdelinga består av eit team på totalt 5 medarbeidarar og me kan tilby varierte arbeidsoppgåver innan daglegbank, betalingsformidling, kundeservice, rådgjeving, veiledning og støtte til andre avdelingar.
Kvalifikasjonar / eigenskaper:
- God IT-kompetanse og erfaring med bruk av dataverktøy til dagleg
- Erfaring med service, daglegbank, og/eller administrativt arbeid er ein fordel
- Trives med kundekontakt i eit hektisk miljø, kundeorientert og serviceinnstilt
- Trives med å snakka med kundar og skapa gode kundeopplevelsar
- Effektiv og evne til å få ting gjort
- Godt humør og fleksibel innstilling
Me tilbyr:
- Eit godt arbeidsmiljø med gode utviklingsmoglegheiter
- Konkurransedyktige betingelsar
Arbeidsstad er Hjelmeland.
Kontaktperson: Ingvill Hauskevåg Gjertsen.
Søknadsfrist: 01.03.2020.
Søknad samt CV sendes til lasse@hjelmeland-sparebank.no